Reklamacija i povrati

Reklamacija i povrati

REKLAMACIJA

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju e-mailom na info@ledshop.hr pismeno u zakonskom roku od 14 dana na adresu: Judy d.o.o., Banjolska 18, 10040 Zagreb.

Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:

  • proizvod nije isporučen po uputama iz narudžbe
  • isporučeni proizvod ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja proizvoda prilikom isporuke

Pri primitku proizvoda, provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom.

Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem proizvoda u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak, a radi se o potrošačkom ugovoru i pretpostavlja se da je nedostatak postojao u vrijeme prijelaza rizika ako se pojavi u prvih 6 mjeseci od kupnje, kod trgovačkog ugovora bez odlaganja, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno ne proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Ako je pravodobno obavijestio prodavatelja kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Kupac ima pravo na povrat proizvoda i povrat uplaćenih sredstava u roku od 15 dana bez navođenja razloga.

Kupac pri tome mora osigurati:

– da je ambalaža proizvoda neoštećena
– da su svi dijelovi proizvoda neoštećeni uslijed mogućeg nepravilnog rukovanja
– da ništa od sadržaja pakiranja proizvoda ne nedostaje

RASKID UGOVORA

U slučaju raskida Ugovora (nalazi se na dnu odjeljka), molimo da nam se javite u roku od 14 dana od primitka pošiljke, e-mailom na info@ledshop.hr ili osobno na adresu: LEDshop rasvjeta, Avenija Dubrava 150, 10040 Zagreb. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam.

Ako se odlučite raskinuti Ugovor, izvršiti ćemo povrat primljene uplate, uključujući troškove dostave (osim za dodatne troškove koji nastanu zbog vašeg izbora načina isporuke, a koji se razlikuje od običnog načina isporuke koji nudimo), a u roku od 14 dana od datuma raskida Ugovora. Povrat će biti izvršen istim načinom na koji je uplata zaprimljena. Neovisno od prethodno navedenog, povrat sredstava možemo obustaviti dok ne zaprimimo vraćenu robu ili dok nam ne dostavite dokaz da ste robu vratili, ovisno o tomu što se od toga dogodi prvo.

JAMSTVO

Period jamstva naznačen je kod svakog proizvoda ili usluge. Ukoliko period jamstva nije naveden proizvod ili usluga ne podliježe jamstvu.

Garancijski rok počinje teći na dan isporuke proizvoda. Zadržavamo pravo na popravljanje proizvoda u slučaju kvara tijekom garancijskog razdoblja. Ukoliko proizvod nije moguće popraviti, kupcu će biti ponuđen zamjenski proizvod u istoj vrijednosti.